pátek 8. února 2013

Dům Aňulí a Miranda♥

Dům Aňulí a Miranda♥

Tento dům jsem postavila pro Simíky, které jsem vytvořila podle nás dvou s Aňulí.

O domě:

Postaven: v Bridgeportu
Je to zatraceně velký barák kde je strašnou ztrátou času chodit do jednotlivých místností po nohách. Simíky prostě vždycky teleportuji (z kuchyně do tělocvičny je to cca. 2-3 simíkovských hodin-hrůza!). Normálně stavím menší nebo takové střední stavby, útulné a finančně nenáročné, ale tohle byl takový můj extra pokus tak doufám že se vám bude líbit:)
Tento dům jsem stavěla pro dvě Siminky. Aňulí a Miranda (umělecká jména), které jsem vytvořila podle nás dvou. Snažila jsem se především o moderní a velikou vilu (možná až moc velkou), nicméně jsem ráda, že jsem všechen ten prostor zaplnila, což u mě nebývá zvykem:D


Celý dům zepředu

 Celý dům zezadu

Spodní patro

Ve spodním patře se nachází

Předsíň: Místo kam si odložit kabáty, boty a možná se trochu upravit před vchodem do domu poslouží tato malá předsíň u vchodových dveří. Nachází se zde šatník, botník zrcadlo a nějaká ta dekorace.



Hala: Spousty dveří, vchodů, ale i trochu toho umění. Hala ve které je spoustu místa. Nechejí se zde sochy, obrazi a také kulečník.


Kuchyň: Když vyjdete z haly a zamíříte vpravo, uvidíte větší kuchyň spojenou s jídelnou v kombinaci světlého dřeva, světle modré a šedé.



Obývák: Obývák je v mých oblíbených barvách. Fialová se spojení s černou a bílou na mě působí moderně tak jsem to zkusila na míchat. Máme zde televizi, jednu pohovku a dvě dvojsedačky, konferenční stolek se spoustou konzol a jiných věcí na zábavu, krb, rádio a samozřejmě nemůže chybět nějaká ta malá kytička. Je zde spoustu věcí hlavně z dodatku luxusní bydlení.



Romantický pokoj: Tento pokoj jsem chtěla udělat ve Valentýnském duhu. Růžové barvy, svíčky, květiny, bar a vířivka.


Koupelna: Zlatá koupelna je spojena s romantickou místností.  U této koupelny jsem se držela motivu starého Egypta. Je proto ve zlatých barvách. Je malá a docela útulná. Sprcha, dvě spojená umyvadla a záchod. Jsou zde také závěsy, díky kterým by koupelna měla působit ještě více starodávně.


Zahrada: Zahrada Simíkům poslouží hlavně v létě i když taková zimní grylovačka také není k zahození. Je zde gryl, jídelní stůl s židlemi, lenošky a nad nimi slunečník a hlavně bazén se chůdky.


Druhé patro

Ve druhém patře se nachází

Zrcadlová hala: Chtěla jsem halu ve druhém patře něčím trochu oživit a napadly mě zaoblené zdi se zrcadly. Zrcadla prý opticky zvětšují pokoj..no nic:D Je ve stylu zrzavě-oranžového dřeva s podobným odstínem cihel na stěnách. Najdeme tady návrhářčin malý salónek, pohovku a jinak vyloženě doplňky.



Pokoj Aňulí: Na tomto pokoji jsem se opravdu vyřádila, jelikož vím co má Aňulí ráda a tak jsem se to snažila (aspoň větši z toho) dát do pokoje Aňulí. Pastelové barvy-hlavně růžová a bílá, motivy květin, pohodlné přepychové sedačky, velká postel s nebesy a šatník s kosmetickými potřebami.



Koupelna: V paselových barvách jsem udělala také koupenu která je v kombinaci se světle růžovou a pleťovou barvou. Jsou zde závěsy a spousty doplňků na kterých si Aňulí potrpí:) Vana i sprchový kout a růchod na záchod ověšený záclonami a taky pračka a sušička.



Můj pokoj (Mirandy): Tak nějak podobně by mohl vypadat můj pokoj. Mé oblíbené sladění černé a červené, útulno a teplo za krbem, moderní postel ze které se můžu dívat na plazmovku na stěně, stereo... Vše v moderním duhu cihlových stěn a černých koberců.





 Koupelna: K mému pokoji jsem si postavila černo-bílou koupelnu. Chtěla jsem studenější barvy a i rozdílné aby bylo v koupelně (opticky) chladněji a utlumilo to ty barvy z vedlejšího pokoje. Jsou zde pračka se sušičkou (a nezapomněla jsem ani na prací prášek), vana i sprcha a taky záchodový koutek. Čerpáno hlavně z dodatku luxusní bydlení.


Třetí patro


 Ve třetím patře se nachází

Červená hala: V této hale je zvláštní snad jen to velké digitální akvárko z dodatku Po setmění. Podlaha je z červeného koberce a stěny jsou vykachličkovány šedými cihličkami.


Místnost pro hosta nebo sluhu: Vlastně celé toto patro patří néhodnému hostu či týdennímu sluhovi. Je to modrá podlouhlá místnost se šatníkem, zrcadlem a velkou postelí. Je to celé trochu ve stylu romantismu až na modernější skleněný nábytek.



Koupelna: Koupelna je hodně malá a s romantismem zdaleka nemá nic společného. Je tam vana, umyvadlo a záchodový koutek a to celé v modrých a zelených odstínech. Stěny jsou vyzdobeny modro-zelenými mini kachličkami s mušlemi navrchu.


Místnost pro nové nápady: Je to taková studovna kde se naučíte krativně i logicky přemíšlet (vlasně vaši Simíci). Je vyloženě dřevěná a útulná. Můžeme tu najít malířský stojan, hrnčířský kruh, stolek s vláčkami, alchemický stolek, a chemický stolek. Také počítač a knihovničky.




Třetí patro

Ve třetím patře se nachází

Tělocvična: Ve třetím patře jsem zabudovala velkou tělocvičnu rozléhající se přez celé patro. Umístila jsem tam čtyři svítící  bublinkové sloupy a k vůli nim jsem to tak všechno udělala takové modré průzračné. (Může to působit osvěživě při namáhavé dřině a bublinky mohou kdekoho uklidnit.) Máme zde: Rotoped, posilovací stroj, žebřiny,  rádio, panák na karate, spousty zrcadel a taky cvičební plán.



Doufám že se Vám můj dům líbil. S láskou Miranda:)

9 komentářů:

  1. Wow, tak tohle se mi fakt líbí. A krásnej nábytek.

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě je ten dům moc veliký,ale je originální a pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jakmile jsem ho uviděla, valila jsem oči. Je úžasný!

    OdpovědětVymazat
  4. Wow :o Je krásny je z venší tak i uvnitř ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Páni!:) je krásný a ten vnitřek to vybavení je úchvatné ! :O

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný ;) Moc se ti povedl !! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný,překrásný,úžasný dům!Líbí se mi všechny místnosti!Je vážně moc moc moc krásný!

    OdpovědětVymazat
  8. Thanks for the marvelous posting! I really enjoyed reading
    it, you could be a great author.I will make certain
    to bookmark your blog and will eventually come back
    someday. I want to encourage yourself to continue your great work, have a nice morning!


    My page - instagram

    OdpovědětVymazat
  9. each time i used to read smaller posts that also clear their motive, and that is
    also happening with this article which I am reading here.


    Here is my homepage ... buy followers on instagram

    OdpovědětVymazat