neděle 3. února 2013

Designerka

Designerka

Ahojte slíbila jsem že něco přidám tak se to snažím dodržet. Pro ty co si četli moji včerejší elektrickou story tak vám chci říct že je všechno v pořádku:)

Chcete aby váš Simík navrhoval pokoje, byty→ prostě vylepšoval ostatním Simíkům bydlení? Jestli ano a máte datadisk Povolání snů tak si zvolte práci Designera! Je to snadné, zajděte na radnici a tam je nabídka toho designéra. Jakmile budete mít práci tak pracujete od 8:00 do 18:00 takže deset hodin práce! Nebojte se;) Je to v pohodě, vždycky dostanete ráno v těch 8:00 pár nabídek a když je uděláte v čas tak třeba pak nepracujte 5 hodin takže si to můžete i vlastní pílí zkrátit. 
K povýšení je potřeba plno zakázek a také dovednost malování! Kupte si buď malířský stojan nebo taky takový ten rýsovací stolek, ten rýsovací stolek je asi lepší, ale výjde to nastejno. Jak budete asi na 3. úrovni (povýšení) tak váš Simík bude moc přesvědčit třeba sousedy pomocí portfila, které nosí u sebe aby si od něj nechali něco zrekonstruovat. Když s evám to podaří tak jste na dobré cestě:)

Něco navíc z mích zkušeností


  • Tato práce je podle mě dobrá, ale někdy udělám přesně to co Simíci chtějí nového a jim set o nelíbí a prý jsem odvedla příšernou práci:D Někdy je mám sto chutí poslat fakt někam....
  • A ještě je fajn na této práci když má Simík škaredý dům a je vám ho líto tak mu ho můžete přestavit. Já to tak tedy dělám když vidím nějaký hnusný dům a mají třeba děti tak jim pořídím něco nového aby se měli lépe:)



Chtěla jsem ještě přidat jeden článek, ale  vytvořila jsem  Siminka (součástí článku) a šly jí vidět jenom oči tak to vypadalo dost divně:D Prostě jí jenom tak levitovaly  jako kdyby se nechumelilo.

Krásnou noc plnou snů ...
...Aňulí

2 komentáře:

  1. Dobrá rada, já ještě dodatek povolání snů nemám ale možná ho budu mít:)Jinak povedené fotky:)
    PS:Z jakého dodatku je ten rýsovací stolek?

    OdpovědětVymazat