středa 6. února 2013

Design 0.3

Design 0.3

Chtěla bych vám oznámit novinu, které si určitě NIKDO nevšiml:D Na blogu je nový design. Chtěla jsem udělat něco nového a to se stalo. Už asi 14 dnů plánuji nový design jsem s ním spokojená o hodně více než s tím před tím.... 
Proč tam jsou Domácí mazlíčci?
Ano, správná otázka, i já bych chtěla vědět odpověď:D Ne kecám, je to kvůli tomu že jsem si tento datadisk odinstalovala protože se mi trochu (cca 1x za 30 minut) na moment zmutoval třeba kůň, já se toho bála že je to chyba a odinstalovala je... A teď? Přemýšlím jestli je znovu nenainstalovat, když jsem viděla u některých Affs v článcích screeny ze hry, úplně jsem se rozplývala jak mi to chybí... Tak co mám je nainstalovat?


Jo a ještě něco... Jak jsem psala o Minikomixu tak ještě jeden kdo ho chce tak napište koment že ho chcete  a přidám ho!:')
Aňulí

3 komentáře:

  1. je krásný,to záhlaví se mi moc líbí,ale líbilo by se mi k němu jiné pozadí

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi je veselejší než ten tmávý co tu byl ( pfuj :D );)

    OdpovědětVymazat