čtvrtek 21. února 2013

Blned- Studenstký život

Blned- Studenstký život

Ahojté!:) Tak mě právě začínají jarní prázdniny! Yeah:D Proč dneska? zítra máme jet do Prahy a následně do Krkonoš tak tu asi týden nebudu a nebudu mít jak obíhat Affs. Pokud někde bude Wi-fi tak bez tak u sebe nebudu mít mobil jak se znám. Jenomže do té Prahy možná nepojedeme, jelikož má bratr horečky! Bez tak zítra nejdu do školy, protože my POJEDEME do té Prahy a ve škole spolužáci píšou písemku z květu... 
Já jak jsem si uvědomila že nebudu ve škole na tu písemku tak jsem skákala skoro až do stropu... no tak 20cm, nad zemí:D 
Jinak jsme dneska psali písemku z něminy a z matiky nám odpadla a ještě jsme psali jč takže dvě písemky... Jak jsme dospali čj (větný rozbor) tak učitelka to dělala na tabuli a sama nevěděla, celá třída vč. ní jsme chytli výtlem že to neví... takže bude hodná na známkování, prý když to včera dělala tak jí to přišlo lehké, jasně:D

Jo a abych nezapomněla hlavní téma článku...
Udělala jsem můj první nebo druhý blned v mém životě tak se mi nesmějte!:'D
Snažila jsem se ho zaměřit na budoucí dodatek Studentský život, snad se líbí.
Prosím nekopírujte, nebo jedině se zdrojem!!! 
Aňulí

3 komentáře:

  1. držím palce, ať se tvůj bratr uzdraví :) jinak máte dobrou učitelku :DD naše dává těžký písemky, všichni mají za 5 ale ona pořád razí heslo: měli jste se víc učit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Povedl se ti :) A myslím, že to je blend je blned :)

    OdpovědětVymazat