pátek 22. února 2013

Aurora Skies

Aurora Skies- již v prodeji!



Objevte dechobroucí výhledy a krásnou nedotčenou přírodu, které na vás čekají v Aurora Skies! Toto malebné město na pobřeží přináší to nejlepší, co si můžete přát pro harmonické bydlení: dostatečně prostorné pozemky v přátelské a ekologicky smýšlející komunitě, majestátní vodopády, které končí v geotermálním jezeře, i horkovzdušné balony, kterými budete brázdit pestrobarevnou noční oblohu. Je to jedinečné útočiště pro Simíky, kteří touží po změně, hledají sami sebe nebo hledají trochu klidu.

Ano, toto město se mi moc líbí, je skvěle propracované;)
Moc bych si ho přála už i kvůli té krajině, těm horkovzdušným balónům, nebo prostě abych to město měla!
Jelikož je nové tak ke stažení zdarma třeba na uložto.cz jsem ho nenašla (později dám odkaz)





Pokud si pořídítě Zlatou edici tohoto města tak dostanete bonusové předměty.
Mega moc se mi líbí ta ohrádka pro ty batolata a ty židličky nebo jak se tomu říká:D



Jak už jsem psala, tak zatím toto město není někde ke stáhnutí takže si ho leda můžete zakoupit...
Podle mě stojí hodně, ale to město za to může stát, je sice pravda že se mi o hodně více líbí město Slunečné pobřeží, ale Aurora skies se mi více líbí třeba než Barnacle bay...:)
Jo a abych nezapomněla, tady je ještě příběh města Aurora skies!:)



ZakoupíteZDE
Cena: 2 450 Body Simpoinst a zlatá edice→ 3 900 Body SimPoints
Stáhnete zdarma: bude později doplněno
Zdroj obrázků a nějakého textu: thesims3

Aňulí

6 komentářů: