neděle 10. února 2013

2. Díl Vesmírné shledání


2. Díl Vesmírné shledání: Něco jako..?


Včerejšek byl opravdu prapodivný, ale Amanda musela neustále myslet na tu zemřelou Siminku, kterou před vlastníma očima viděla zemřít. Už na to nechtěla myslet a tak šla radši spát. Za chvíli, ale uslyšela nějaké šramocení venku za domem. Že by něco se zahrádkou ŠKVOŘI?! No to snad


Amanda se šla, ale radši podívat, přece jenom je v domě sama tak kdyby něco třeba.. 
A momentálně neví jestli se jí to zdá, má halucinace a nebo je to fakt pravda. Ufonka v modro-šedém oblečku, vyholená hlava, špičaté uši, seniorka si nejspíše sbírá nějaké údaje o Amandině jabloni! Amanda na ni zírá s otevřenou pusou a bojí se cokoli vyslovit. Co kdyby ji někam odnesla nebo tak? Ale je to statečná holka a konec konců by ji díky tomu mohli i o hodně zvýšit plat za takový objev! Překoná se a zkusí na ni promluvit.


Nakonec se ji odvážila pozvat i domů, aby v tom počasí nemrzla. Dokonce se dozvěděla i její zvláštní jméno, prý se každý mimozemšťan jmenuje jinak a ona je Exe Ti'zuvajug. Amanda zadržela svůj pocerface jen tak tak. A bylo to asi tak:
Amanda: "A co způsobuje ty strašné věci co se teď dějí ve městě?"
Exe: "Je to jen nedávno co jsme objevili vaši planetu a vaše město se nám líbilo. Twinbrook je znám tím, že se zde děje spousty zvláštních věcí každý den. Mysleli jsme si tedy, že to nebude tak nápadné.."
Amanda: "Stalo se. A co hodláte udělat s naším městem a proč vlastně zkoumáte zrovna moji zahradu?!"
Exe: "Vaše zahrada je nejdál od centra a kdyby to vidělo více lidí, co tady dělám asi by to strhlo velký poprask. Nic méně udělala jsi na mě dojem pozemšťanko, líbí se mi tvůj přístup k naší existenci a můj dokonale vyspělý mozek mi říká, že ti můžu důvěřovat."
Amanda: "To mě těší. Moc mě zajímá vaše civilizace, denně civím do teleskopu jestli něco neuvidím, ale bez úspěchu. Em.. Doufám, že se ještě stavíte!"
Exe: "Určitě, to .. určitě. Tak a teď už musím zpět. Těšilo mě."
Amanda s otevřenou pusou zírala jak Exe odchází a pak uslyšela její mimozemský hlas mluvící o něčem jako: ''Zítra..Laboratoř...dvacet-jedna..''
Byla z toho všeho ještě pořádně v šoku, ale v hlavě se jí pořád přetáčela ta slova co Exe říkala když odcházela. ''Zítra..Laboratoř...dvacet-jedna..''
"Co když přijedou další mimozemští průzkumníci to by byl úžasný objev pro mojí vědeckou práci!" Pomyslela si Amanda. Že by u mojí práce?! A už zítra?!


Pokračování příště...

V příštím díle očekávejte víc r********.

Jak myslíte, že se stane?


  • Co se stane v příštím díle?
  • Půjde Amanda k laboratoři?
  • Co je Exe zač?

Miranda


2 komentáře:


  1. Určitě něco s laboratoří! A pokud nic a neobjeví se víc stvoření, jako exe.. možná, že se dozvíme ještě něco jiného :D Třeba doufá, že se objeví, ale ve skutečnosti tam nikdo nepřijde a stane se něco jiného :D

    Určitě je natolik zvědavá, že ano :)

    Už jenom jméno Exe ve mně probouzí zvědavost a sympatie.. doufám, že nakonec nebude nepřítel, protože si myslím, že by mohla být dobrá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra trvalo mi pochopit jak přidat komentář pod mou přezdívkou. :-D
    Já si tě hned jdu přidat mezi oblíbené blogy! :-)

    OdpovědětVymazat