neděle 6. ledna 2013

Zombie

Citace:"A je tu zlověstný úplněk a půda se začíná třást... Ze zemi se probouzí mrtví lidé toužící jen po jedné věci Mozký! Bledá až nazelenalá pleť, kruhy pod očima, zkřehlé prsty a hybridní klopýtavá chůze. Zombící se blíží."

Za úplňku (jedna z měsíčních fází lze libovolně nastavit v nastavení hry) se dějí divné, ale opravdu prapodivné věci. Všelijaké možné příšery se probouzí a jednou z nich jsou Zombíci.

Jak se stát Zombíkem?

Je několik způsobů jak se stát Zombíkem. Otázkou je jaká je pro Vás zrovna nejvhodnější.
  1. Za úplňku vás napadne Zombie
  2. Namíchat lektvar (dovednost alchemie - bádat v alechemii - pořádná zombifikace) - pozorně si přečtěte příbalový leták, posunutím kurzoru na lektvar! Některé z lektvarů zombifikace jsou stálé tzn. Zombíkem budete i když nebude úplněk (vedne i v noci). V tomto přápadě vás osvobodí jen léčivý elixír.

Co dělat když mě chce napadnout Zombie?

Ne vždy se Zombíkovi podaří z Vás udělat jeho druha, ve většině případů se po vás začne jen sápat a nic Vám neudělá. Když to, ale zkusí víckrát ta šance že z Vás toho Zombíka udělá je větší.
Co teda dělat? Vlevo nahoře se objeví činnost útok Zombíku (s obrázkem toho daného Zombíka, který Vás chce přepadnout) Jednoduše to škrtněte stisknutím levé myše.
Pokud je ve Vaši blízkosti více Zombíku, kteří se k Vám šinou...UTÍKEJTE PRYČ!

Stává se..

Ve hře se mi často stává že mi na zahrádku chodí Zombící jíst zrní (žerou mi rostliny). Nejde na ně nijak kliknou... no to se bohužel nedá nic dělat, snad jen počkat než ho to přestane bait a do příště se poučit a kolem zahrádky si udělat plotek a zamknout dvířka..

Když už jsem ten Zombík tak jak napadnout Simíky?

Když se proměníte v Zombíka jste velmi pomalý a trvá vám strašně dlouho než se dostanete na nějaké místo. O to je to, ale lepší s napadáváním Simíků! Když na nějakého kliknete jsou tam jen ikony typu: Mozkýýý, Mozkýýýýýýý, Ugh... atd. není v tom žádný rozdíl, u všeho udělá vždy to samé. Stejně jak jsem psala v odstavci "Co dělat když mě napadne Zombie" začnete se po SImíkovi sápat a většinou až po pár pokusech ho "kousnete", ten se pak zahrabe do hlíny a je z něj Zobie. (Někdy se Zombíkem stane až za tři dny)
Miranda

1 komentář:

  1. Ahoj,

    The sims 3 hraju už hrozně dlouho a s tímto datadiskem již mám taky svoje zkušenosti. Takže co jsem dělala když mi začli jíst zahradu?(takovou tu těžce pěstovanou, kterou nechcete ať vám někdo ničí) Vyberte si jednoho ze simíku jako čaroděje a na zombíky použijte buď zmrazovací kouzlo,nebo takové co je přemění v žábu:) Takže pokuď se proměnili v kus ledu(do rána rozmrzli a odešli), nebo teda žábu, tak už zahrádku neničili.

    Mějte se a hezké hraní přeju

    OdpovědětVymazat