čtvrtek 17. ledna 2013

Vila slečny Cliner

Vila slečny Cliner


Tuto vilu jsem postavila pro tuto Siminku, Amandu Cliner. Ve městě moc Simíků neznala a spíš jsem se s ní soustředila na dovednosti a kariéru vědce. Díky tomu jsem měla dostatek celoživotního štěstí a mohla jí koupit nejlepšího kamaráda( v odměnách za celoživotní štěstí) robota Celestýnu. Od té dob spolu žijí šťastně a pospolu v tomto domě.

Celý dům zepředu:

Celý dům zezadu:


Tento dům jsem stavěla asi před rokem nebo půl. Zabral mi, už ani nevím přibližně pár dnů s hraním po dvou hodinách takže nějak pět až šest hodin.
Asi jste si všimli toho zvláštního povrchu půdy, nó ano je to dům stavěný v mé předem zvolené parcele ve městě Twinbrooku. Parcelu jsem dala úmyslně "dál od civilizace" aby moje vědátorka měla klid na svoje výtvory. Hornatý pozemek není vhodný pro podobné stavby, takže Vám doporučuji pokud tam nestavíte záměrně, soukromé pozemky na tento typ půdy pokud možno nestavějte vůbec :D

Popis domu:

Spodní patro: Ve spod nalevo se nachází prosklená garáž  ve které stojí moje oblíbené auto jménem:"Vzhledný rychlostroj" (Přibyde Vám s dodatkem Hrátky osudu)-doporučuji. Velmi rychlé auto.

Pracovna: Zde si Amanda pracuje na svých vysněných nápadech. Někdy tam pracuje až do noci tak se v místnosti nachází i postel a malá místnost se záchodem a sprchou. Přece jenom je to pohodlnější:)

Obývák: Jelikož je vědátorka velmi moderně založená, moderna prostě musí být. V tomto pokoji využívám hlavně kolekce Luxusní bydlení (gauč, dvoj-gaouč..).

Ložnice: Do ložnice jsem vybrala modrou barvu a opět čerpám ze zdroje kolekce Luxusního bydlení (postel, odkládací stolky, zástěna, prádelník..).

Koupelna: Jelikož je koupelna spojená s ložnicí, rozhodla jsem se ji udělat také v modrých barvách.

Kuchyň+Jídelna: Kuchyň a jídelnu jsem chtěla udělat až úplně na vrcholu všeho. Je dost vysoko a prosklený spousty oken na vniknutí co největšího denního světla. Nezdá se to, ale když se na to tak ze hry díváte z toho pohledu Simíka, někdy obdivuji její silný žaludek:D

Spodní část (Garáž, pracovna, obývák)

Obývák

Ložnice

Kuchyň

Miranda

4 komentáře:

  1. Páni:) podle mě krásný a šíleně fanstastický, máš jistě dobrou fantazii:). Líbí se mi originální nápady!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hi there! I'm att work surfing around your blog from my new apple iphone!
    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!
    Keep up the superb work!

    Otevři také mmou web spb.pro365.biz

    OdpovědětVymazat
  3. Thanks for any other informative blog. The place else may just I
    am getting that kind of information written in such an ideal way?
    I have a undertaking that I am just now operating on, and I have been on the
    look out for such information.

    Koukej třeba i naší web dětská postel se zábranou bazar

    OdpovědětVymazat