sobota 19. ledna 2013

Úplněk

Úplněk

Za úplňku se děje plno zajímavých věcí! Pokud máte dodatek Obludárium tak máte možnost mít ve hře úplněk. Pokud Obludárium nemáte tak měsíční cyklus ve hře bohužel nemáte...
Dá se v možnostech nastavení nastavit lunární cyklus, ovšem já mám úplněk jednou za 8 dní, jelikož už mě trochu štve:D 

Co se děje za úplňku....

Za úplňku už od samého rána se chová skoro všechno jinak. Simíci se z nějakých důvodů koupou v oblečení a spí v oblečení na ven, obrazy (jak které) se zohaví, pokud máte dodatek Pets zvířata se chovají jinak.
Jak nastane noc, tak vám ta napíše hlášku že zlověstný úplněk zahajuje svou noční oblohu (nějak tak).
Pak se nějací Simíci přemění na Zombíky! (více o zombíkách ZDE), dejte si na ně pozor!


Jak už jsem psala, Simíci jsou za úplňku všeho schopni;)
Napřed jsem si myslela že je ve hře jaká si vada že se sprchuje v oblečení, ale pak jsem zjistila že to tak má být.... Potom jsem si oddychla



Tip: Pokud máte zahrádku se zeleninou a ovocem a nechcete aby vám je zombie zničil zamkněte branku. Je to nepříjemný pocit když se vám zombie prohání po zahradě nebo čeká na příležitost, kdy vašeho SImíka napadnout!


Můj názor na úplněk

Pokud máte Obludárium tak 14 dnů tak vás to ještě baví, ale když už je úplněk asi po oáté strašně vás to omrzí. Mě ten úplněk někdy i vytáčí že pořád musím zamykat branku. 
Ale plus to má! Zase... v dvojce tato možnost nebyla, aby ve hře byl úplněk:)

Jo a ještě něco. Když je úplněk tak já se někdy bojím:D asi to zní divně, ale myslím že nejsem sama kdo soucítí se Simíkama, když si pomyslím že bych měla být na jejich místě já!

Aňulí

1 komentář: