čtvrtek 31. ledna 2013

Ukolébavky dětské říkanky

Ukolébavky dětské říkanky

Vytvořte si legendární dětský pokojík! Pořiďte svým nejmenším nové oblečení a zařiďte jim jejich pokoj nábytkem pro náročné děti. Přiložená dětská chůvička dar řeči umožní vašemu malému zdělit vám své potřeby a touhy. Pokud mezi ně bude patřit koupání nebo výměna plénky můžete je ihned uspokojit pomocí přebalovacího a koupacího pultíku. Už žádná špína! Pořiďte si sadu Ukolébavky dětské říkanky a vytvořte dětský pokoj, který nemá obdoby.


Můj názor

Tato sada se mi strašně moc líbí, jelikož je tam ten přebalovací pultík a ten mi ve hře hodně chybí!§ Taky se mi na něm líbí že se dá změnit na vaničku a batole v ní umýt:) 
Taky tam přibyde v celku pěkný nábytek;)



Cena: 2 000 Body SimPoints
Zakoupíte: ZDE

Aňulí


5 komentářů:

  1. myslim že takový pokojík jde mít i zadarmo,nechápu lidi co za to platí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já ve store moc nekupuji nevidím duvod jen se mi tam líbi hadry ale nemám na to peníze ://

    OdpovědětVymazat
  3. No, kdybyste zabrouzdali trochu po netu tak si dokážete najít téměř vše co se ve Store dá koupit a stáhnout si to zadara...pokud by vás pak nehlodalo svědomí .)

    OdpovědětVymazat
  4. To sice jo.. Na uložto je hodně těch sad, ale dáváme sem jen originály, zatím;)

    OdpovědětVymazat