středa 23. ledna 2013

Strašidelný den

Strašidelný den 

Ten kdo má dodatek Roční období si asi určitě všiml že na podzim se koná Strašidelný den:D
Strašidelný je proto, protože se všichni Simíci převlečou do kostýmů a slaví! Každý Simík může jinak slavit tento svátek.
Nějaký Simík může uspořádat doma večírek s kostýmy. Vaši Simíci se převlečou do nejrůznějších kostýmů (mořská pana, hot-dog, policajt, služka,...) a na závěr si dát pečeného krocana.
Děti a Teenageři spíše chodí od domu k domu a koledují, aby dostaly co nejvíce sladkostí.


Pro ty, kteří nemusí večírky....
Simík si může zajít na podzimní festival a tam se zúčastnit nějakých aktivit, nebo pokud je otužilý má poslední možnost se jít vykoupat do oceánu nebo si jít zarybařit dokud nezamrzly rybníky.


Tipy na Strašidelný den

  • Simík nechodí do práce tak si ten den pořádně užijte
  • Zajděte si na festival do Strašidelného domu
  • Zkuste vydlabat nějaké dýně pro tento den;)
  • Otevírejte koledníkům, kteří si večer chodí pro sladkosti



2 komentáře:

  1. Strašidelný den už jsem hrála a bylo to super...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem na ten den příšerně těšila, ale nakonec to dopadla tak, že moje siminka nic nedělala :( Nic jsem nikde nenašla! :( :D Kde najdu dýně? :D

    OdpovědětVymazat