neděle 27. ledna 2013

Smrtka

Smrtka

Který Simík by se nebál smrtky, je zahalená do černého pláště, není ji vidět do tváře, je kostnatá, strašidelná, má ostrou kosu...a přichází vždy když zemře Simík nebo milované domácí zvíře (kočka, pes, kůň).
Jsou, ale různé smrtky. Buď to ty pravé, které máte ve hře už od počátku, nebo ty downloandové. A ty si musíte stáhnout. Já to také udělala, stáhla jsem si rodinu smrtek protože s tou pravou smrtkou v normálním životě myslím že ani hrát nejde. Docela mě zajímalo jestli můžeme downloandovou smrtku zabít. Smrtka je, ale v podstatě duch a když s ní hrajete také se o ni musíte starat jako o vzkříšeného ducha. Takže jsem dospěla k názoru, že když downloandovou smrtku "zabijeme", pravděpodobně se objeví pravá smrtka, které ji vrátí zpět do podsvětí. Je to pouze moje neověřená teorie. V případě že bych se mýlila piště prosím:)


Rozdíl mezi normální a staženou smrtkou

Jak rozeznat smrtky? To je snadné. Stažená smrtka: může mít i jinou barvu hábitu (toho oblečení které si nemůže svléknout). Když jsem s ní šla do maouzolea a (víte jak Simíci, když tam do něčeho spadnou tak vyjdou z budovy špinavý, černí od kouře ve spodním prádle) ona vyšla a vypadala úplně stejně jako duch Simíka (muže) ve spodním prádle.
Pozor můj případ! 
Nevím čím to je, jestli jenom nějaká shoda okolností nebo co.., ale u mě doma mi jednou zemřel Simík a já v té době měla zrovna nainstalovanou tu smrtící rodinku. Když smrtka všechno dodělala tak šla do obýváku, sedla si na gauč a začala se dívat na televizi. :D A šlo na ni normálně klikat jako na Simíka takže.. nejspíš to byla ta z downloandu.
normální smrtka ze hry přichází jen když někdo zemře. Nejde na ni klikat. Ale jsou i situace kdy jde mnohem více..ale to nechám na vás:)


Typ do hry, který se vám určitě bude hodit!

Když Vám umře Simík a jde přijde na něj smrtka a Vy už si myslíte že jej nemůžete zachránit..
Mějte v inventáři KVĚTINU SMRTI. Smrtka miluje květiny smrti a když Simík, který umírá ji má v inventáři podá ji Smrtce, která je z té květiny tak uchvácené že si ji vezme a Simíka za to nechá žít.


Kde sehnat květinu smrti

Květina smrti roste na hřbitově, prostě musíte mít štěstí zrovna když je ve stavu sklízení.
A nebo funkce debug: Cheat: testingcheatsenabled true (potvrdíte a pak další) buydebug 
naleznete v režimu nakupování kliknutím na otazník nad lištou výběru.

Květina smrti
        

Hezký den, Miranda






6 komentářů:

  1. Hezký a máte krásnej dess :)

    OdpovědětVymazat
  2. I smrtka která není stažeá se může u tebe zastavit a když jste přátel můžeš s n mít i dítě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co by ta bylo za dítě? :D Batole se skosou? :D:D

      Vymazat
  3. umřel mi simík, ale nemám od něj urnu ani hrob...!!!jak je to možné a jak můžu urnu získat???? Sami mi zavolali z vědeckého centra a nabídli pokus s oživením, ale mě to nejde protože ty věci nemám!!!! Prosím pomozte... umřel manžel mojí nejlepší siminky a i se divím jak to těžce nese nikdy jsem takhle simíka truchlit neviděla...a co víc sama se musí starat o 3 malé děti.... pomozte

    OdpovědětVymazat
  4. Ahooj, stáhla jsem si špatný mod a ze hry mi byla odstraněna normální smrtka. Bohužel, i po vymazání modu se zpět neobjevila. Zkoušela jsem hru opravit "repair" a pořád nic. Nevíš jak Smrťáka do hry znovu vrátit? Dekujuu

    OdpovědětVymazat