čtvrtek 31. ledna 2013

Přepychové ložnice

Přepychové ložnice

Tuto kolekci naprosto miluji! Nedovedu si bez ní představit hru. Pořád používám nějaké oblečení, účesy a nábytek z této kolekce pořád dokolečka a neomrzelo mě to. Je sice pravda že můj styl stavění se mi moc nelíbí, ale neomrzely mě kousky z této kolekce, troufnu si říct že mě neomrzel ani jeden!

Můj názor na kolekci

V této kolekci Váš Simík bude mít ten nejlepší luxus! Dodá taky hodně romantiky a románského slohu (jestli se pletu tak pardon):D Nebudu tady rozepisovat mód nákupu a stavění a režim vytváření Simíka, jelikož ze všeho co v této kolekci přibyde budete nadšeni tak jako nikd ypřed tím a to mi věřte! Tato kolekce je moje nejoblíbenější a to mám všechny včetně té nové 70. 80 a 90 léta;) Kdo tuto kolekci nemá tak si ji rozhodně pořiďte, protože za to fakt stojí! 

Odkaz na obsah v kolekciZDE
Trailer: TADY



PS: Tuto kolekci jsme koupila i Mirandě k narozeninám!!:') Koupila jsme ji v den vydání a to 2x jednu pro mě a jednu pro ni! Pokud máte nejlepší kámošku, která hraje SImíky tak ji taky kupte třeba tuto kolekci:)

Aňulí

1 komentář: