středa 30. ledna 2013

Po setmění

Po setmění

Tento dodatek patří rozhodně k těm nejlepším;) Umožňuje plno nových funkcích, které nebyly nikdy v The Sims!
Tento dodatek je zaměřený na život po setmění. Umožní vašim Simíkům být celebritou, hercem, režisérem, členem kapely nebo dokonce upírem. V dodatku přibude nové město Bridgeport. Město je plné mrakodrapů a klubů! Rozhodně je navštivte všechny, jenom by jste si měli obstarat pár hvězdiček popularity aby vás tam pustili. Nějaké kluby jsou strašně moc luxusní a salónky taky, nálevny o něco méně...
V tomto dodatku taky můžete být upírem! Dejte si ovšem pozor na česnek a sluníčko;)
Pak je tu dále možnost nové dovednosti míchání drinků a dovednosti nástrojů: kytara, basa, bicí a piáno.

Výstavba a režim nákupu

Když jsem viděla všechny ty věci, které v dodatku přibyly tak jsem byla naprosto nadšená. Do teď pokaždé do nějakého domu použiji minimálně 7 předmětů z tohoto dodatku! Přibude tam neskutečně moc dekorací, nábytku, hudebních nástrojů, postelí a plno dalších věcí:)

Vytváření Simíka

Taky nemám co podotknout, jelikož je to fakt bomba! Plno nových kousků oblečení a účesů!
Jsou tam taky nové vlastnosti, které hodně často používám!





Máte tento dodatek?
Jste s ním spokojeni?

Aňulí

4 komentáře:

  1. Ahoj SB,od zítřka do neděle tady nebudu,takže se omlouvám,ale nebudu komentovat tvoje články.
    jana-janishka

    OdpovědětVymazat
  2. Tento dodatek je fajný:) Mám ho vcelku ráda:.). mají boží plavky:D:) Jinak do SB tě beru ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Dodatek mám a je opravdu super :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak jsem si tě přidala do affs už :)

    OdpovědětVymazat