sobota 19. ledna 2013

Design 0.1

Nový vzhled blogu


Ahojte jistě jste si všimli že je nový vzhled blogu. Udělala jsem ho já (Aňulí) a zdroj fotek je od Mirandy. 
Ani nevím proč mě to napadlo udělat nový vzhled. Asi aby jsem já a Miranda měly větší chuť přidávat a vy číst naše příspěvky;)

Proč je na designu hlavní téma láska? 

Blíží se sv. Valentýn tak Mirandu napadlo že by jsme mohly udělat layout na téma Valentýn, jelikož je za necelý měsíc tak jsem se do něho rozhodla pustit dneska. Udělala jsem několik verzí a Miranda vybrala tady tuto (shodla jsem se s ní). 
Snad se vám taky nový vzhled líbí stejně jako mě a doufám že taky Mirandě;)


Tento design nakonec zvítězil:)

Tento jsem dělala jako první moc se mi nepovedl....

Tento se mi taky moc líbí... Možná někdy příště bude na blogu;)

Aňulí



1 komentář:

  1. Nádherné záhlaví,ale na tom blogspotu to vypadá divně-na blog.cz by to bylo úžasné!

    OdpovědětVymazat