pátek 4. ledna 2013

Kolekce 70. 80. a 90. léta!

Kolekce ,která by měla do obchodů zavítat kolem 25. ledna 2013 nese jméno: 70. 80. a 90. léta!
Vaši hru to určitě nějakým způsobem oživí a můžete se těšit na bláznivý styl z těchto roků. Simíci budou nosit šílené účesy, vousy a také oblečení. Nebude chybět spousta nábytku!
Oblékněte se do košil s širokými límci a kalhoty se širokými nohavicemi a buďte oblečení jako ze 70. lét!
Nahoďte sako s nárameníky a visací náušnice ve stylu 80. let! Nebo si dejte zmačkanou flanelku  aby jste vypadali drsně jako z 90. let! je to pouze na vás ,ale teto kolekce přináší spousty zábavy a mnoho dalšího!


Můj názor

Tato kolekce mě příliš nenadchla ,ale budiž. Já dávám všemu šanci a obzvlášť simíkům! Kdybych si tu kolekci nekoupila tak bych litovala jak bych se dívala na screenshoty ze hry že zrovna TEN kus nábytku nemám, TAM TY vlasy by se mi skvěle hodily ale nemám kolekci takže nic... Já si ji určitě koupím ,ale nevím kdy.





Aňulíí


Žádné komentáře:

Okomentovat