sobota 12. ledna 2013

Fresh

Fresh

Tato rodina je normální až na jedno. V rodině jsou dvě ségry (Marky a Ann) a možná vám to teď došlo že jsem to já a Miranda:) Ano, jsem to já a Miranda. Chtěla jsem nás dvě vytvořit i v Simíkách. Ještě jsem nám udělala nějakou matku. 
S rodinkou hraji asi týden a velmi mě to baví. 

Marky
Marky jsem se snažila vytvořit jak možná bude vypadat za třeba 3 roky. Upřímně si myslím že se mi Marky moc nepovedla (v obličeji), ale styl oblečení ten se mi celkem povedl. 
Vlastnosti: Kuchařka od přírody, hodná, ambiciozní, charismatická
Oblíbená barva: Zelená (taková ta tmavá co má na mikině)
Oblíbená hudba: Pop
Oblíbené jídlo: Špagety

Ann
Ann- to jsem já:D vůbec se mi ta Siminka nepodobá. Nanejvýš ty vlasy a styl oblečení.
Vlastnosti: hodná, smysl pro humor, hudební virtuóz a přátelská
Oblíbená barva: lila
Oblíbený styl hudby: Pop
Oblíbené jídlo: hamburger 

A nakonec fotka Ann a Marky:) Je trochu vtipná. Pořád si spolu děláme v SImíkách úkoly.
+ Tu jejich matku jsem sem nechtěla dávat, jelikož ta je v rodině jenom pro to protože dvě teenagerky by nemohly bydlet spolu samy.

Aňulí

Žádné komentáře:

Okomentovat