pátek 11. ledna 2013

Dům rodiny Dewerley

Dům rodiny Dewerley

Asi před třemi dny jsem dávala článek o mé rodince- Dewerley→ ZDE. Na konci jsem se zmínila o tom že bych v blízké době chtěla dát na blog jejich dům ve, kterém žijí. Ten dům má celkem dlouhou historii a je asi starý 20 dnů.

Dům jsem chtěla postavit hlavně pro to že u mě spala. Miranda a ona má úžasný styl stavění, tak jsem chtěla aby mi nějaký dům postavila. Začala mi stavět dům. Občas jsem se koukla něco jí poradila ,ale ona ho udělala velmi skvěle! Obdivuji její styl. Ten můj se mi nelíbí, ale jí se zase ten můj líbí.

Dům stavila tak zhruba 5 hodin. Chtěla jsem ho pro čtyř-člennou rodinu, kterou mi ještě před tím udělala.
Jak byl dostavený, druhý den odjela. Já hrála a omylem jsem ho odstranila ze hry... Nevím proč, ale brečela jsme kvůli tomu, hlavně proto že se dřela.
Řekla jsem: STOP! Nenechám to tak, normálně to nedělám, ale rozhodla jsme ten dům znovu postavit. Snažila jsem se ho co nejvíce napodobit. Něco se mi povedlo, něco ne. Takže by se dalo říct že tyto fotky toho domku co jsou dole, tak ten jsem stavěla já a Miranda je jeho... autorka? Jo dalo by se to tak říct. Je prostě postavený podle ní.

Popis domu

Dům má jedno patro a to je celkem velké. Každé dítě má svůj pokojík (3 dětské pokoje)+ jedna ložnice. Pak jen koupelna, obývák a kuchyň. Dům se dělal tak aby nebyl moc velký ani malý. Pro tu rodinku bohatě stačí.
Venku je bazén s altánkem. Ten, altánek jako vše vymyslela Miaranda. Je to skvělý nápad mít na zahradě altánek. U domu jsou dvě auta, které mi moc nestačí.

Samotné pokoje

Pokoj Susane: Ten se mi moc líbí. Je takový decentní a je to pokoj pro šprty. Všude jsou knížky a pak jen základní vybavení každého pokojíku.

Pokoj Alice: Aleice je taková "Barbie" tak má všechno v růžové. nesmí chybět ani zrcadlo, aby se do něj dívala den co den (mezi námi... tvrdne u něj nonstop!):D Prostě barbie pokoj.

Pokoj Angel: Angel je rebelka. Udělala jsem jí ho do červena. je menší než mají její dvě sestry, ale Angel vystačí. Taky tam má pár hraček a hlavně počítač, bez toho by nevydržela.

Ložnice: Ložnice je sladěná do modré. Moc se mi líbí tapety v pokoji. Ta ložnice se mi celkově moc líbí.
Je taková neobyčejně krásná. Hezčí ložnici jsem ještě neviděla (u mě).

Koupelna: Klasická koupelna. Je trochu do moderna. Hodně jsem použila nábytek z přepychových ložnic a koupelen. Je tam taky pračka a sušička.

Obývák: Ten se mi taky moc líbí. Je v místnosti kde je vstupní hala. Mají velikou televizi. Skvěle se tam podle mě hodí. Taky tam mají nějaké hudební nástroje a plno dalších vymožeností.

Pohled na dům zepředu


Pohled na dům z vrchu


Ostatní pohledy

Aňulí

Žádné komentáře:

Okomentovat