neděle 6. ledna 2013

Doporučené oblečení 0.1

Doporučené oblečení 0.1

Napřed bych vám něco chtěla o tomto štítku říct...

Jak  a proč vznikl?

Jak Miranda psala měly jsme kdysi jeden blog o simíkách a tento štítek vznikl tak že jsme chtěly něco nového na blogu a já přišla s nápadem že by jsme tady toto mohli udělat. Udělaly jsme tento štítek proto ,protože mnoho hráčů neví jak navrhnout simíkům oblečení, a některým se prostě nelíbí jejich styl tak hledají nějaké typy a když dobře hledali našli nás na tom starém blogu. 
Přišlo mi dobré to tady znovu zprovoznit a i Mirandě:)

Pohlaví: žena
Věk: mladý dospělý
Typ oblečení: venkovní (zima)
Účes: Roční období (čepice)
Oblečení
Bunda: Roční období
Kalhoty: Roční období
Boty: Roční období



Menší rada: Když dáte Simíkovi k tomuto oblečení tu čepku, tak bude vypadat roztomile. Taky mu nebude zima a bude vypadat k tomu všemu stylově! Tyto typy čepic teď letí v módě.

Poznámka

Snad se vám siminka líbí dneska jsem ji dělala celkem narychlo abych vám ukázala hlavně tu čepku. Jsme na nich totálně ujetá na čepkách. Nevím proč ,ale přijde mi děsně roztomilá, jenom když se na ni teď dívám zdá se mi že nějak zhubla =D

Aňulí



Žádné komentáře:

Okomentovat