pátek 25. ledna 2013

Chyba 12,13,16...

Chyba 12,13,16...

Ahojte dneska odjíždím na soustředění tak toto je můj poslední, no možná předposlední příspěvek...
Chtěla bych ho napsat o chybách při ukládání

Asi každému 3. hráči, který hraje Simíky denně vyskočila při ukládání chyba 12,13 nebo 14...
Jsem zrovna ta, které se to už stalo. Stelo se mi to zrovna včera když jsem ukládala hru s rodinkou Dewerley. Byla jsem strašně naštvaná a zároveň jsem se bála o hru, naštěstí zanedlouho přijela taťka a ukázala jsem mu to a asi 30 minut něco dělal u mě na PC a chyba zmizela- prý přeinstaloval windows

Jak se chybě vyhnout?

Popravdě co jsem tak pročítala weby tak radili třeba místo "Uložit" dávat "Uložit jako", ale já to dělala a chyba tam byla pořád. Nebo jsem aj četla že máte co nejméně měnit styl oblečení, ale to si nemyslím že by to bylo tím. Takže jak se ji vyhnout? Dělejte si zálohy! Když se vám chyba objeví jste víte kde:D tedy pokud nejste pře počítače.

Když se chyba objeví

Pokud se vám objeví chyba 16 tak by mělo stačit hru ještě jednou uložit, pokud je to jiná máte smůlu....
Buď hru zahodíte a vrátíte se ke starší hře nebo.... Pokud umíte anglicky dejte si do googelu The sims 3 error 12 (nemusí být 12 záleží na typu chyby) a zkuste si pročítat co lidi radí. tím to způsobem mi taťka odstranil tu chybu že šel na weby v angličtině ( je jich totiž o mnoho více).


Nějaké linky  na vyřešení chyby






2 komentáře:

  1. Ahoj.
    Právě se mi vyskytla tahle častá chyba 12.
    Na EA mi nepomohli, hra je stažená, takže to není lehké.
    Nemohla by jsi trošku popsat jak se vyřešila např. chyba 12 u tebe? :/
    Děkuju za odpověď
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak říkáš ty tahle ta hra je stažená kdybys možná sehnal originál té hry tak třeba by jelo bez problemu

      Vymazat