čtvrtek 17. ledna 2013

Byt mladé návrhářky

Byt mladé návrhářky

Tento byt jsem začala přestavovat když se do něj nastěhovala blonďatá holka s ambicemi po návrhářství oděvů. Tento byt je tedy stavěn na míru k návrhářce, která má ráda domácí klid a pohodu, ráda si odpočine po dlouhém pracovním dni na gauči či v rovnou posteli.

Tento byt se nachází ve městě Bridgeportu, musím říct že se mi dobře vybavoval a moc mě to bavilo. Zabralo mi to asi dvě hodiny, nic složitého:)

Pokoje 

Předsíň: Když bychom vešli do bytu, nacházeli bychom se v předsíni kterou Siminka používá jako svoji malou pracovnu, kde vypracovává své portfolio.

Jídelna: Jídelnu a malou pracovnu jsem vytvořila ve tmavě fialových a černých barvách se světlým dřevem. Díky květináči z downloand(na jídelním stole) obrázkům na zdi a fialovým záclonám kuchyň vypadá útulněji, ale opticky spíše zmenšuje pokoj.


Kuchyň: Kuchyň je jednoduchá a ne příliš moderní. Je v v teplých barvách zrzavě oranžové, se dřevěnými stěnami což se mi hodilo k jídelně.

Koupelna: Koupelna je malá a docela roztomilá. Růžová mi na tak malý prostor vyhovuje. Nachází se zde opět dřevo takže se to vše tak trochu prolíná.

Obývák: Obývák má také svoji specifickou barvu a tou je červená. Vybavení v obývacím pokoji je z většiny čerpáno z dodatku Hrátky osudu (gauč, křeslo, televize, záclony a koberec).

Ložnice: A nakonec tu máme modrou ložnici. Zde jsem také čerpala vyloženě z Hrátek osudu (lávová lampa, lustr, prádelník, koberec).


Doufám, že jsem Vám dodala aspoň trochu inspirace:) Miranda

3 komentáře:

  1. Povedlo se ;) U popisu obýváku máš překlep Krátky osudu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hi theere outstanding website! Does running a blog similar to this require a large amount of work?

    I've virtually no understanding of programming however I was hoping to start my own blog soon. Anyways, should you have
    any ideas or techniques for neew blkg owners please share.
    I understand this is off topic but I just had to ask.
    Appreciate it!

    Podívej se také naší stránku highdefwallpaper.net

    OdpovědětVymazat