pátek 4. ledna 2013

Ahojte jak už psala Miranda tak jsme se vrátily zpět. Ještě bych vám na úvod chtěla říct že blog se rozjíždí a zanedlouho bude v plném proudu! Jako první článek jsem si připravila o dodatku Roční období. Bude to taková recenze z mích pocitů z tohoto dodatku a řeknu na co se těšit nebo co by jste měli vyzkoušet...

Roční období to je dodatek na který čekalo miliony hráčů ,a také já. Do českých obchodů se dostal 15. října (cca) já si ho hned koupila co to bylo možné. Když jsem spustila hru tak jsem byla unešená hned načítací obrazovkou! Co mě malinko zklamalo bylo to že nepřibylo nové město ,ale na druhou stranu přibylo tolik nových možností že nové město nebylo snad ani potřeba.

Vytváření simíka (CAS)

Abych pravdu řekla čekala jsem více v editoru vytváření simíka. Přibylo pár nových účesů a ty se mi celkem líbily. Nejvíce se mi líbily čepice. Jsem na nich hodně závislá. A co se týče oblečení tak tam přibylo pár nových kompletů a bund. 
Nové vlastnosti? Ano ,nějaké jsou tam taky nové např.: milovník zimy, milovník léta,...

Režim výstavby a nákupu

Tak to musím tedy pochválit producenty, protože se jim nábytek moc povedl! Mě se osobně moc líbily stolky do ložnice a samotné postele a skříně. Taky je tam plno nových zdrojů zábavy. 
Nechci vám to moc říkat aby jste byli překvapení,,, Prostě s režimem nákupu budete spokojeni;)

Léto

Je prano dusno a sem tam nějaký déšť. Typické pro léto! Zajděte na festival do parku. Zůčastněte se soutěže jedlíků, hrajte fotbal, nechte si pomalovat obličej a k tomu sbírejte festivalové lístky. Mě léto baví ,ale jsou i lepší roční období. Co se mi líbí na létě je den odpočinku kdy simíci uspořádají párty u bazénu a jen tak si hoví v bazénu na nafukovacím lehátku. 
A co se mi nelíbí na létě? Nevím proč ale příjde mi že až moc prší... Jinak žádné připomínky k létu nemám.


Podzim

Všechno mění barvy, listí padá a simíci jej hrabou. Podzim je fajnové roční období! Líbí se mi festivaly ale to v každém ročním obdobím! Zaujal mě strašidelný dům na festivalu a také další svátek. Je to něco jako Halloween akorát to nese jinší název tuším: večírek v kostýmech. Vaši simíci se převlečou do nějakého ulítlého kostýmu a jdou slavit. Co mě zaujalo že simíci můžou podávat dýňový koláč. Skvělý způsob jak dodat tu pravou atmosféru podzimu.


Zima

Mé oblíbené roční období ,ale to jen v simíkách... V reálu ho moc nemusím. Líbí se mi že si producenti hodně pohráli s detaily jako třeba když jede auto zanechává sebou stopy na cestě od pneumatik, okna jsou namrzlá a zamlžená atd.... Taky se mi líbí venkovní aktivity jako třeba stavění iglú, koulování se, stavění sněhuláků a samozřejmě se mi líbí jezdit na U-rampě! A jaký je tady svátek? Ano, je to den Sněhové vločky! Pozvěte nejbližší a společně si rozdejte dárky, svou lásku polibte pod jmelím a na konec si dejte krocana!





Jaro

Po dlouhé zimě se opravdu těším na jaro. Všechno kvete ,ale dejte si pozor! Vaši simíci můžou mít alergii na pyl. Nebojte se! Zajděte do nemocnice a nechte se přeočkovat. Jarní festival je podle mě hodně pestrý. Líbí se mi jarní tancovačka nebo líbací budky a mnoho dalšího... Taky v tomto ročním obdobím bude důvod slavit jelikož tam přivítá svátek něco jako velikonoce. Budete sbírat velikonoční vejce. Mě to osobně bavilo.



Zajímavost....

Možná jste už slyšeli ,ale s dodatkem Roční období zavítali do měst i mimozemšťané z dalekého vesmíru.
Ve městě nebydlí. Chodí občas navštívit většinou v noci vaše město a poznáte to tak že na mapě města bude taková slabá zelená záře.Nebo dokonce mě přišli mimozemšťané přímo k domu... Je to o náhodě.
Jsou taky skvěle propracovaní a to je velké plus! Mají zvláštní potřeby ,ale to by jste měli objevit sami.


Proč si podle mě koupit Roční období?


  •  Dodá to hře šťávu když bude, pršet, sněžit, vedro nebo padat kroupy
  •  Skvěle to zaměstná vaše simíky a vás taky!
  •  Skvělý pocit že vám nechybí dodatek:D

Aňulí


Žádné komentáře:

Okomentovat