středa 2. ledna 2013

Ahoj, můj první článek bych chtěla věnovat pár informacemi o nás, proč jsme tento blog založily a kdo vlastně jsme. (Ať víte kdo do tohoto blogu píše...) Jsme dvě adminky a na blogu nás poznáte pod těmito jmény: Miranda (to jsem já) a Aňulí (moje nejlepší kamarádka)

Proč blog vznikl? 

Možná někomu z Vás přijde povědomá adresa našeho blogu. Ano, není to náhoda, protože ještě před tímto blogem jsme společně s Aňulí vlastnily blog toho-týž názvu, ale s příponou blog.cz. Po výměně několika adminek byl blog zrušen a heslo bylo někde ztraceno. Blogování mě bavilo stejně tak jako hrát The sims 3 a tak jsem vytvořila tento blog a doufala že se Aňulí připoj í:)) Jsem moc ráda, že máme tento blog společně. Doufáme, že se Vám tady bude líbit a budete nás často navštěvovat.

Obrázek na uvítanou:)

Miranda

Žádné komentáře:

Okomentovat